Återbetalnings- och returpolicy

Retur- och återbetalningspolicy


På Nopinger är vårt mål att erbjuda dig förstklassiga produkter och enastående kundsupport. Din tillfredsställelse är vår prioritet, och det är därför vi har en 30-dagars garanti på plats. Om du inte är nöjd med ditt köp av någon anledning, vänligen kontakta oss på vår kontaktsida.

Avbokningspolicy


Kom ihåg att alla ändringar eller avbokningar av en beställning måste ske inom 24 timmar efter att den lagts. Efter denna period kanske vi inte kan uppfylla din begäran eftersom beställningen kan ha gått in i bearbetning. Om du avbokar inom 24 timmar kommer din återbetalning att behandlas inom 10 arbetsdagar.

Returer och återbetalningar

Vi erbjuder en 30-dagars returperiod för oanvända varor som returneras i sin originalförpackning. Vi utfärdar dock inte återbetalningar för använda, slitna eller skadade varor på grund av normalt bruk eller missbruk. Om du returnerar en icke-godkänd vara utan giltig anledning eller utanför 30-dagarsperioden förbehåller vi oss rätten att ta ut en återlagringsavgift på upp till 25 % av inköpspriset.

För att påbörja en retur, maila oss inom 30 dagar efter leverans och ange ditt ordernummer och returorsak. Vårt team måste godkänna alla returer innan du skickar tillbaka produkten. Varor måste returneras i sin originalförpackning och oanvända. Inkludera ditt ordernummer och leveransnamn i ditt returpaket för att underlätta snabb behandling. Kunder står för returkostnader, utom för varor som är skadade vid mottagandet. Fraktkostnader ersätts inte.

Vid mottagande av din retur kan vi ta upp till 10 arbetsdagar för att inspektera varan/varorna. När vi bekräftar att varorna är i gott skick, vänligen tillåt upp till 40 arbetsdagar från bekräftelsedatumet för återbetalningsprocessen. Om du inte har fått din återbetalning efter att vi har bekräftat bearbetning och lyckad återbetalning, vänligen kontakta din finansiella institution.

Vi utfärdar inte återbetalningar för använda, slitna eller skadade varor på grund av normalt bruk eller missbruk.

Alla återbetalningar behandlas i amerikanska dollar ($USD) enligt det ursprungliga köpet. Observera att kunder är ansvariga för eventuella avgifter i samband med utländska valutatransaktioner eller valutakurser.


Produktproblem


Vi tar produktsäkerhet på allvar och uppmuntrar kunder att använda våra produkter säkert och ansvarsfullt. Följ alla korrekta användningsinstruktioner och säkerhetsföreskrifter som medföljer din produkt och alla tillgängliga resurser på vår webbplats. Underlåtenhet att göra det kan resultera i skada eller skada, för vilka vi inte kan hållas ansvariga, och eventuella återbetalningar eller ersättningar kommer att ske efter vårt gottfinnande. Om du upplever obehag vid användning av våra produkter, avbryt användningen omedelbart och kontakta oss via vår kontaktsida. Vi hjälper dig att ta itu med eventuella bekymmer eller frågor.

Skadade varor


Vi förpackar våra produkter noggrant för att förhindra skador under frakt. En vara anses vara skadad om den har en defekt eller är fysiskt trasig. Skadad förpackning från frakt, såsom buckliga lådor, etc., med en produkt i gott skick anses inte vara skada.

Om din vara anländer skadad, informera oss inom 48 timmar efter leverans. För att rapportera en skadad vara, maila oss och bifoga ett tydligt foto av skadan. Vi kommer att avgöra din berättigande för en ersättning utan kostnad för dig. Vi varken återbetalar eller accepterar returer för varor som skadats genom normalt bruk, slitage eller missbruk.

Frakt och leverans


Även om vi strävar efter att leverera din beställning snabbt, kan vi inte hållas ansvariga för förseningar i frakt eller leverans som ligger utanför vår kontroll, inklusive de som orsakas av kuriren, tullen eller andra faktorer och problem som kan uppstå under frakten. Om du stöter på några leveransproblem, kontakta kuriren direkt för hjälp. Vi ansvarar inte för borttappade, stulna eller försenade paket.